dijous, 21 de febrer de 2013

Àlbum MOMENTS 2013 per a Kits de Somni


Hola, bona nit  a totes i tots.

Fa un temps la nostra amiga Judy Scrap ens va proposar des de KdS  fer un treball que durés tot l'any i m'hi vaig apuntar. Avui he penjat la coberta i la pàgina de gener. Cada mes anirem pujant la pàgina corresponent al mes i així fins arribar a final d'any. Em sembla una idea molt maca i el que més em va animar va ser el fet que enguany pot ser màgic per a mi i amb moments irrepetibles ja que em jubilaré quan acabi el curs.

Doncs sí, deixo l'escola en la que he treballat durant 38 anys i em dedicaré a fer tot el que m'agrada ara que tindré prou temps

Encara que no ho creieu, la que està a la dreta del rei Baltasar sóc JO! Ja fa una pila d'anys que faig de patge del rei negre

Espero que us agradin les fotos. Un petonàs a totes (bé, un per a cada una)

Hola, buenas noches a todos y a todas:

Hace un tiempo nuestra amiga Judy Scrap nos propuso desde KdS hacer un trabajo que durase todo el año y me apunté. Hoy he subido la cubierta y la página de enero. Cada mes iremos colgando la página correspondiente al mes y así hasta llegar al final del año. Me parece una idea muy bonita y lo que más me animó fue que este año puede ser mágico para mí y con momentos irrepetibles ya que me jubilaré cuando acabe el curso.

Pues sí, dejo la escuela en la que he trabajado durante 38 años y me dedicaré a hacer todo lo que gusta ahora que tendré tiempo suficiente.

Aunque no os lo creáis, la que está a la derecha del rey Baltasar soy YO! Hace ya un montón de años que hago de paje del rey negro.

Espero que os gusten las fotos. Un beso para todas (bueno, uno para cada una)

Mes de gener.- Amb el Rei negre.


Portada.- Moments 2013


Detall


3 comentaris:

  1. Muy chulo, Angels! Además, como bien dices, este año seguro que estará repleto de momentos emotivos y es muy buena idea hacer este proyecto justo ahora! Adelante con él!! :-)

    ResponSuprimeix
  2. Molt bonic Àngels!!! Moltes felicitats anticipades per la teva jubilació, a disfrutar de la nova etapa!! Ptns

    ResponSuprimeix