dijous, 3 de gener del 2013

La meva pantera


Us vull presentar la nostra “fera” de 7 quilos. És el rei de la casa i el gat més independent que he conegut. Me’l van regalar quan el van trobar abandonat en un camp amb els seus germanets. Qui m’havia de dir que es faria tan gran!

Tenia raó la gran Mae West quan va dir que Déu havia creat els gats per a què els homes tinguéssim l’ocasió d’acaronar una pantera, oi?

Mireu-lo bevent al bidet del bany. És molt fi, el punyetero. Espero que us agradi, que no sé el motiu però, pel que he pogut veure, hi ha moltes scraperes a qui ens agraden els gats.



Os quiero presentar a nuestra “fiera” de 7 quilos. Es el rey de la casa y el gato más independiente que he conocido. Me lo regalaron cuando lo encontraron abanadondo en un campo con sus hermanitos.  ¡Quién me iba a decir que se haría tan grande!

Tenía razón Mae West cuando dijo que Dios había creado a los gatos para que los hombres tuviéramos la ocasión de acariciar una pantera, ¿verdad?

Miradlo bebiendo del bidé del cuarto de baño. Es muy fino el puñetero. Espero que os guste, porque no conozco el motivo pero, por lo que he podido ver, hay muchas scraperas a quienes nos gustan los gatos.



2 comentaris: