dimarts, 25 de desembre del 2012

Presentació

Hola a tot@s.

Per fi tinc bloc! He aconseguit “enganyar” el meu fill per a què m’ajudés a fer-lo. Bé, de fet ell l’ha construït tot.

Podrem estar més en contacte i pujaré cosetes de les que vaig fent.
Ja sé que moltes de vosaltres m’heu dit sempre que el fes, que era molt divertit, que…  jo que sé! A la fi m’heu convençut i ja veurem si m’agrada portar-lo i actualitzar-lo tant com m’agrada fer scrap.

La veritat és que no estava massa decidida perquè amb el mur del facebook m’heu acostumat malament i jo ja en tinc prou i de sobres però, va, em tiro a la piscina tot i que les que em coneixeu sabeu que no sóc molt amiga de penjar coses que he fet perquè, quan veig el que feu alguns de vosaltres, em fa una mica de vergonya.

També sé que, com deia la meva àvia: “Nena, el que tiene vergüenza ni come ni almuerza” però jo sóc així. A veure si amb el meu nou i flamant bloc em decideixo i entro al club de les scapero-blogueres per la porta gran i fent el que cal per estar en contacte.

Així doncs, som-hi!



La meva agenda d'aquest curs



Hola a tod@s.

Por fin tengo blog! He logrado “engañar” a mi hijo para me ayudara a hacerlo. Bien, de hecho él lo ha construido todo.

Podremos estar más en contacto y subiré cositas de las que voy haciendo.

Sé que muchas de vosotras me habéis dicho siempre que lo hiciera, que era muy divertido, que... ¡yo que sé! Al final me habéis convencido y ya veremos si me gusta llevarlo y actualizarlo tanto como me gusta hacer scrap.

La verdad es que no estaba muy decidida porque con el muro del facebook me habéis mal acostumbrado y yo ya tengo suficiente y de sobras pero, va, me tiro a la piscina aunque las que me conocéis sabéis que no soy muy amiga de colgar mis trabajos, ya que, cuando veo los vuestros, me da un poco de vergüenza.

También sé que, como decía mi abuela: “Nena, el que tiene vergüenza ni come ni almuerza” pero yo soy así. A ver si con mi nuevo y flamante blog me decido y entro en el club de las scrapero-blogueras por la puerta grande y haciendo lo que toca para estar en contacto.

Así pues, allá vamos!


5 comentaris:

  1. Benviguda!
    De moment sembla que això pinta molt bé, el teu fill s'ho ha currat.

    Petons i que 2013 porti molt scrap i moltes entrades al bloc!

    PD i li dius al teu fill que necessitem temps per scrapejar no per anar demostrant al bloc que no som robots, que et tregui la verificació de paraula, i si no en sap l'Helena te un video molt xulu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que en sap. Ja li diré. Merci, petonets i bon any.

      Elimina
  2. Bienvenida al mundo blogero, tiene muy buena pinta, me alegro que te hayas decidido asi podremos las cosas bonitas que haces.Ya veras como te encantara este mundo.
    Te deseo un maravilloso 2013.un abrazo

    ResponElimina
  3. Benvinguda Àngels!!! Una bonica manera d'inaugurar el bloc, el dia de Nadal!!! Feliç Any Nou i fins molt aviat! Ptns.
    Ah, i l'agenda és preciosa!!! (Coi de vergonya!)

    ResponElimina